Selasa, Disember 29, 2009

Ops Sayangi Remaja (OSR)

Assalamualaikum para aktivis Islam sekalian. Seperti tahun-tahun sebelum ini, malam tahun baru akan tiba tidak lama lagi. Oleh itu, misi untuk menyelamatkan anak-anak muda kita daripada maksiat akan dilaksanakan. Ops Sayangi Remaja akan dijalankan sebagai satu bentuk dakwah lapangan dengan pendekatan kaunseling lapangan bagi mendekati remaja-ramaja lepak, couple, arak dan sebagainya. Oleh itu, anda dijemput turut serta dalam program ini yang akan dilaksanakan di sepanjang pantai di Lebuh Raya Pantai Butterworth (BORR, butterworth outer ring road)), Pantai Bersih.

Maklumat:
Berkumpul di MASJID KUBANG BUAYA, BUTTERWORTH bermula JAM 7 mlm. Bagi mengelakkan kekeliruan dan keadaan kucar kacir seperti yang berlaku sebelum ini, maka PENDAFTARAN DIWAJIBKAN di KAUNTER MASJID pada hari berkenaan (31/12/2009) bermula jam 7mlm sehingga 9 mlm. Taklimat dan panduan akan diberikan pada malam berkenaan. Kenderaan anda boleh ditinggalkan dimasjid, Bus akan disediakan untuk ke BORR dari Masjid.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi Koordinator UNGGAS : Nurfitri Amir Muhammad 013-7069509. Sekian. Mari bersama kami menyelamatkan anak muda kita...!!!

Tiada ulasan: